logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان انجام شد؛

توليد و تأمين بیش از 34000 دقیقه برنامه براي ماه رمضان

توليد-و-تأمين-بیش-از-34000-دقیقه-برنامه-براي-ماه-رمضان-

از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان،توليد و تأمين بیش از 34000 دقیقه برنامه براي ماه رمضان انجام شده است.

به گزارش موج رسا; صدا و سیمای مرکز زنجان امسال مانند سالهای گذشته با برنامه ها و ويژه برنامه هاي متعددي ميهمان سفره های مؤمنين روزه دار در ماه مبارك رمضان خواهد بود .

در اين راستا معاونت صدا ی مرکز زنجان بیش از 16500 دقیقه برنامه براي اين ايام توليد و تأمين كرده و آماده پخش نموده است .
امسال نیز ویژه برنامه رادیو برای ساعات ملکوتی سحر، اوباشدانلار نام دارد و سعی شده با پخش آیتمهایی از قبیل بحث کارشناسی با حضور ائمه جمعه شهرستانها، تفسیر ادعیه ماه رمضان، آداب و رسوم سحری، رمضان در جبهه ها ، ادعیه مخصوص سحر و ... ساعاتی پر از معنویت را برای شنوندگان خود فراهم نماید .
دیگر ویژه برنامه رادیو، «آیلار آیی» نام دارد که قرار است در زمان افطار پخش شود و شامل آیتمهایی مانند آداب و رسوم رمضان، نمایش، ارتباط با استانهای مختلف، پرداخت به آداب و رسوم رمضان در شهرستانها، گزارش از زندانها جهت کمک به آزادی زندانیان، گزارش مردمی، سخنرانی و .... می باشد .
پخش مراسم جمع خوانی قرآن کریم به صورت زنده از حسینیه اعظم زنجان نیز یکی دیگر از مهمترین ویژه برنامه صدا برای این ایام می باشد که هر روز به مدت یک ساعت صورت خواهد گرفت .
رادیوی استانی زنجان برای شبهای قدر ، شهادت امیرالمومنین(ع) و پوشش راهپیمایی روز قدس نیز برنامه های ویژه ای تدارک دیده است که در زمان مقرر پخش خواهند شد .
سایر برنامه های روتین رادیو از جمله سلام زنجان، یاشاییش، جوانه ها، شریعت یولی، آی ایشیقیندا و ..... نیز هر کدام به فراخور موضوع با حال و هوای این ماه مبارک پخش خواهد شد.
پخش رادیو هم بیش از 6000 دقیقه برنامه مناسبتی برای این ماه مبارک تأمین کرده است که در کنار برنامه های تولیدی ساعات سرشار از معنویت را برای شنوندگان خود تدارک دیده اند .
معاونت سیما هم برنامه ریزی گسترده ای را برای ماه میهمانی خدا انجام داده است .
ویژه برنامه افطار سیما «آرزیلار سفراسی» می باشد که ساعات افطار را میهمان سفرهای مومنین روزه دار خواهد بود . بهره مندی از صحبتهای کارشناسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گزارش های ویژه جهت اشاعه فرهنگ سفره های ساده در افطار، مهمان ویژه، پخش گزارش از زندانیان جرایم غیرعمد جهت جلب مشارکتهای مردمی در آزادسازی زندانیان، وله های مختلف و .... از آیتمهای جذاب این برنامه می باشند .
سیمای مرکز برای لیالی قدر، شهادت مولی متقیان علی (ع) ، راهپیمایی باشکوه روز قدس و عید سعید فطر نیز ویژه برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کرده است که هر کدام در زمان خود همراه با بینندگان خود خواهند بود .
شبکه اشراق امسال هم همچون سالهای گذشته مراسم باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان را به صورت زنده از ساعت 18 تا 19 هر روز پوشش خواهد داد . همچنین طبق هماهنگی صورت گرفته این مراسم در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان از شبکه سراسری شما نیز پخش خواهد شد .
علاوه بر اين برنامه های ذکر شده ، ساير برنامه هاي روتين سيما از جمله آلاچيق ، شاپرك، جوان و نوجوان، بيزيم ائللر ، عطر آدینه و .... نيز با حال و هواي ماه مبارك رمضان پخش خواهند شد .
در مجموع معاونت سیما برای این ماه مبارک بیش از 17500 دقیقه برنامه آماده نموده است که در ایام مختلف این ماه پخش خواهند شد .
معاونت اطلاعات و اخبار هم همگام با ساير معاونت هاي توليدي ، توليد گزارشها و تفاسير خبري مختلف تلويزيوني و راديويي به مدت بيش از 450 دقيقه را در اين ايام پيش بيني كرده است كه فراخور اين روزها توليد و پخش خواهد كرد .//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر